Välkommen!

Sjuk!

Publicerad 2012-10-15 11:34:13 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Aha.. där gick denna dagen åt till att vara sjuk, ont i halsen som katten och feber, men bara lite, så hoppas att den håller sig så.. Tack David o Emil ;) Tihi (skoja lite med er)
 
Ringde precis och ställde in min träning idag, har hört att man inte ska träna om man är dålig.. suck.. men måste ändå ut i detta pissväder (regn regn regn regn) och handla och köpa halstabletter!
 
Blir en lugn dag idag.. plocka lite här med det jag orkar och ja.. allmänt bara ta det lugnt..
 
Har haft en så bra helg i skåne-land, kalaset var hur lyckat som helst, förrutom att stackars mormor inte kunde komma för hon ligger på sjukhuset igen :( Stackars lilla mormor! Som tur var så var vi och hälsade på henne i fredagskväll på sjukhuset, så hon fick ju träffa Emil och mig iaf, så det blev hon glad för :D
 
Igår kom min älskade gudmor på besök på förmiddagen.. sen åkte vi hem frammåt eftermiddan Andreas och jag.. åt god mat och kollade på film, sen la vi oss..  ;)
 
Det var lite om min helg och så.. bilder kommer väl såsmåningom när folk skickar dom ;) hehe
 
Nu ska jag packa upp lite och kurrera mig lite också, så hörs vi nog senare!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela