Välkommen!

Suck!

Publicerad 2012-10-30 10:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hade precis skrivit ett jätte långt inlägg och så råkade jag radera allt! Duktigt Therese, duktigt!
 
Orkar inte skriva om allt, men kan ta det kort, ska ner till statoil och hämta ut paket från cdon som kommit, så ikväll blir det nopg filmkväll skulle jag tro ;) Passar perfekt att det kom idag, då jag ändå måste ner till Netto och handla lite inför kvällens middag!
 
Mår bättre idag, gårdagen var riktigt kasst och jag låg nästintill fram till att Andreas kom hem från jobbet! Vilket bakslag! Därav blev det dåligt med skrivftlig uppdatering!
 
Idag är det en ny dag, en bättre dag, jag mår bättre... och det är en dag nämre helgen! Hehe.. ska inte göra nåt spec i helgen, men jag får ju ha min sambo hemma och det är ju alltid nåt att se fram emot ju! Svärmor kommer på middag också, gäller att passa på nu innan hon lämnar oss och flyttar långt bort hon också!
 
Nehe får väl ta och sticka ner till Netto och statoil så att jag kommer hem igen och kan ta min medecin, det behövs känner jag!
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela