Välkommen!

Ta mig upp ur sängen..

Publicerad 2012-10-16 13:29:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nu har jag bestämt mig för att ta mig upp ur sängen och få på mig lite myskläder! Denna förkylning är skit jobbig, antingen rinner näsan hela tiden eller så är den super teppt.. tagit alla krafter har den gjort också, orkar knappt lyfta ett finger innan jag blir trött.. och det värker i hela kroppen... men men, de är bara att bita i det jävliga förkylningsäpplet och stå ut!
 
Ska ta och marrinera lite kött till kvällens middag, grilltallrik blir det ikväll kom Andreas på ;) Hehe.. blir gott!
 
Funderar lite över operationen, blivit mycket tankar nu. jobbiga sådana, vaknar om nätterna av att jag drömmer mardrömmar om det.. men men.. det ska väl gå bra det också! :D
 
Nu har jag kommit så långt att jag satt mig upp i sängen iaf ;) De ni.. de är inte illa för lilla mig.. tihi.. ska gå och ta på mig nu och sen marrinera köttet, så är allt klart sen som Måste göras!
 
Kommer lite mer bild-inlägg sen..
 
Kram så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela