Välkommen!

Till doktorn!

Publicerad 2012-10-18 08:49:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Då var det snart dax att bege mig till doktorn och få min dom.. vad tror ni att den blir? Jag tror att den blir att jag ska vila.. kanske nån ny hostmedecin eller slemlösande.. vi får se.. ska även ta upp de här med mitt hjärta och hjärtmedecinen jag äter, om vi ska gå vidare med utredning eller sluta med medecinen? Bra att veta inför operationen som jag även ska infomera honom om! Hoppas inte att det är så mycket folk där, fast det är de ju alltid typ.. iaf alltid när jag är där..
 
Natten har varit jobbig, riktigt jobbig, så är riktigt trött... men vila, de får jag göra när jag kommer hem igen!
 
Hörs efter läkaren och apoteket!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela