Välkommen!

Underbara Melwin!

Publicerad 2012-10-31 08:27:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Här är han inte gammal, nyfödd för att vara exakt, tror han var en dag!
 
Han fick mig att tvinga sköterskorna att ge mig smärtlindring och ge mig en rullstol så jag kunde åka ner på bb..
 
Jag hade precis tagit bort gallan! Så snacka om att jag var uppe snabbt éfter operationen! Jag var ju tvungen att träffa honom!
 
 
Myspojk!  Vart har alla år tagit vägen? :D Det går ju så grymt snabbt!
 
 
 
 
Här låg jag drogad i min sjukhus-säng, men jag bara SKULLE upp!
 
Jag beundrar det fina undervärk som ligger i min famn!
 
Lite arg, men han blev snabbt trygg i min famn igen!
 
Sötis!
 
Stolt pappa!
 
Underbart fina bebis!
 
Trött och lycklig mamma <3
 
Hos tant Anneli var Melwin liiiiite arg ;)
 
Myskille! Denna dagen glömmer jag Aldrig!
 
Älskar dej Melwin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela