Välkommen!

Upp och hoppa!

Publicerad 2012-10-10 09:48:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Upp och hoppa kära vänner! Idag är en ny dag! Jag ska snart iväg och träna, eller aa om typ en 40 minuter ska jag köra :) Tredje dagen i rad, det går bra detta!

Efter träningen blir det att köra direkt till Örsjö för att låta snälla malin färga mitt hår, så att det är snyggt till helgen! Tack vännen! Samtidigt passar jag på att mysa massa med min älskade guddotter <3 Ska se om hon kan öppna lite paket.. tihi.. precis i rättan läge ska jag dit, innan hon växer ut allt.. hehe

 

ikväll är det bowling, får se om jag klarar att spela nåt, ska iaf hänga med ner och kolla..

 

Nu ska jag se lite oc och slappa innan jag måste äta lite och sen sticka!

 

Ha en fin dag! Det ska jag ha! Kraaam!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela