Välkommen!

20-års fest!

Publicerad 2012-09-19 14:53:00 i Partybilderna du inte vill missa!

 
En riiiktigt lyckad 20-års fest.. tänk vad livet lekte hehe.. då viste jag inte att jag troligen aldrig mer skulle bli så pigg så jag riktigt orkar med allt jag orkade innan.. Två månader efter opererades jag i huvuvdet.. mer om det kommer..
 
Men iaf.. festen var riktigt skoj.. massa roliga vänner som ville fira mig <3 Tittar tillbaka med ett leende och minns många roliga saker med denna kvällen, lite pinsamt när man tänker på det nu.. haha.. kan ju säga som så att det var inte alltid lätt att välja killar ;) Skrattar.. innerst inne ville man ju ha en, kanske två.. men när båda kom samtidigt sen så blev det ju lite halv problem i huvudet.. ber om ursäkt för det! haha.. mer kan jag inte säga och alla bilder kommer inte läggas ut, eftersom jag inte har kontakt med vissa idag..
 
Titta och njut! Det gör jag ;)
 




Ibland vill man tillbaka, fasst ändå inte! Har det så bra med Andreas så den biten vill jag inte skippa, men annars vore de rätt kul att leva om den åldern igen ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela