Välkommen!

Bröllop

Publicerad 2012-09-10 10:47:00 i Vänner har en stor betydelse!

Sitter på Elins gamla blogg och lyssnar på musiken från bröloppet! Den stora dagen! En dag jag sent kommer att glömma.. sån känsla att få vara Din brudtärna Elin <3
 
Det var väldigt mycket funderingar som bollades med ideer och annat.. men så kul att få hjälpa till.. och det blev ju en helt underbar dag sen <3
 
Sången var klar, men det blev inte som tänkt till slut och bara nån vecka innan bröloppet så kom jag på att "lilla" Bella (jag ser henne fortfarande som ett litet barn som springer runt) hehe.. kom iaf på att hon sjunger ju och det och vi gjorde en chansning att fråga henne, vilket blev av lycka och hon och Maja tackade ja till att sjunga i kyrkan..
 
Lite nervös var jag, eftersom jag inte riktigt viste hur det skulle gå (då jag inte hört Bella sjunga live) och inte dom låtarna.. men de var bara att hoppas på det bästa.. efteråt var jag väldigt nöjd, det blev precis som Elin ville ha det.. vilken lättnad.. dom sjöng helt underbart fint i kyrkan och jag går tillbaka och lysnar på det ibland då jag blir tårögd för jag minns Elin och Andreas fina dag <3 Otrolig känsla det måste vara att stå där och bli man och hustru.. hoppas det är min tur snart, det vet man aldrig ;)
 
Hela dagen var så perfekt, från morgonen (som dock blev lite stressig) till natten när vi åkte hem.. allt var lyckat.. Andreas hade jätte trevligt han också fasst han inte direkt kände någon där.. allt var som sagt klockrent <3
 
Aaa idag lyssnar jag och tänker tillbaka! Älskar dig vännen!
 
Vill ni också lyssna på denna underbara sång och se lite av bröllopet så gå in på Elins gamla blogg: http://zidde.blogg.se/ och titta.. underbart!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-09-10 19:20:34

Tack själv vännen. Dagen blev så lyckad som den bara kunde bli. Tack vare er som hjälpte till att bolla med ideér och allt. Du gjorde ett jätte bra jobb som tärna. Bättre kunde man inte ha det :) Är sååå glad över att du ville vara min tärna. Nu måste vi se till att ses snart. Saknar dig så otroligt mkt..
kramiss

Svar: Vad glad jag blir! Du är underbar!
Klart att jag ville vara din tärna.. minns när du frågade, satt i bilen på väg till skåne och när jag kom fram bara grät jag av lycka och mamma och emil blev ätte oroliga och trodde det hade hänt nåt när jag kom fram helt tårögd och sen började stor tjuta.. haha.. såå härligt <3

Jaaa, vi mpåste verkligen ses snart.. får ta och planera in något.. ta o fira varandra lite kanske? ;) God lunch och snacka skit eller nåt!

Stooor Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela