Välkommen!

Denna gången hade jag inte tur..

Publicerad 2012-09-04 17:53:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nej, denna gången hade jag inte tur med min bestälning.. alltid när jag beställer kläder så brukar jag ha någerlunda tur med storlekar och passform.. men inte denna gången.. ALLT utom en tröja och en jacka var fel i passform och storlek.. så bara att skicka tillbaka det.. men men, blev ju iaf en jacka rikare för 80kr ;) hehe.. slapp jag slösa massa pengar denna gången iaf ;) Man får se det possetivt.. hehe
 
Snart kommer äntligen min käraste hem från jobbet :) Då ska vi laga lite middag.. kvällens meny består av: Koljafile på grönsakstäcke med duschesstoppar med vitvinsås och till det knaperstekt fläsk ! Ska bli riktigt gott.. hoppas jag.. tihi.. de låter ju gott iaf ;)
 
Prata precis med lilla mamma på telefon.. saknar dom redan.. önskar verkligen det var till närheten av Kalmar som dom flyttade.. men ikke.. men dom flyttade nästan 2-3 mil nämre iaf ;) haha de är ju alltid nåt :P
 
Ska nog kika runt lite här i väntan på att sambon kommer hem..
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela