Välkommen!

Det gör ont!

Publicerad 2012-09-19 15:15:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Hej hej!
Det blir en hel del bilder här nu som ni märker ;) Men nu är det slut för idag.. hihi.. eller tror det kommer nåt senare som jag gjort som tidsinställt inlägg.. :P
 
Klockan springer iväg och den är redan tio över tre.. om en timme kommer ju typ Andreas så jag kanske ska börja göra mig iordning nu?! iaf fixa håret lite så man ser OK ut.. ska med ner till bowlinghallen idag eftersom jag inte har feber, får se om jag tränar lite, några kasst eller så, får se vad jag känner att jag orkar!
 
Jag blir både arg och glad när jag kollar tillbaka på dom gamla fotona.. glad för jag tänker tillbaka så kul man haft det.. och arg för att jag idag inte kan göra allt detta pga sjukdom.. tänk vad mycket man orkat göra om man inte hade värk 24 timmar om dygnet?! Jag skulle nog ha varit en helt annan människa idag! Det gör ont att veta! Men men.. inget man kan göra något åt..
 
NU ska jag gå och fixa mig lite.. så hörs vi!
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela