Välkommen!

Det var då inte lätt..

Publicerad 2012-09-30 08:54:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Sitter och försöker hitta info om operationen/operationerna som dom ska göra på min fot, men hittar ingen bra sida med fakta jag vill ha.. hmmm.. detta var då inte lätt.. namnet jag fått att söka på är: koutsogiannis calcaneal osteotomy
 
Bara pappa och jag som är vakna, dom andra två (mamma o Andreas) sover så gott så :)
 
Idag åker min sötnos hem.. känns konstigt att inte åka med.. hihi.. men jag ska ha det mysigt här nere i ett par dagar till..
 
Idag kommer mormor, morfar o Bella .. kanske Pelle-plutt? hit på middag.. ska bli trevligt :D
 
Annars är allt under kontroll, ska fortsätta att leta nu, men de var ta mig fasen inte lätt :(
 
Kram på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela