Välkommen!

Djur är rätt härliga!

Publicerad 2012-09-13 12:01:00 i Djuren!

Ligger fortfarande i sängen.. Jobbigt, men kan iaf titta lite på datorn nu så tittar på ung och bortskämd.. Pinsamt, men roande..

Bredvid mig ligger Benny som om att han vakar mig.. Uppe vid mitt huvud ligger han och sover och tittar upp då och då.. Tessie gjorde likadant innan, nu kommer hon och lägger sig då och då.. Just nu hoppa hon upp här och la sig.. Dom ligger nu bredvid varandra.. Ovanligt!

Katterna känner att jag mår dåligt, härliga älsklingar.. Bara Andreas som fattas och han kommer snart hem, har ont i sin fot så kommer hem för att smörja och ta tabletter!

Nu ska jag försöka få i mig lite vätska!

Kram


Måste ta mig upp och ta ett foto på dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela