Välkommen!

En helt vanlig trött dag!

Publicerad 2012-09-27 12:58:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Jap, blev inte så mycket gjort idag på förmiddagen som planerat heller, är så trött och har sån huvudvärk så har mest tagit de lugnt, lagt fram lite som ska packas till imon typ..
 
Ska väl bege mig mot blomsterlandet om en stund och fixa lite saker, sen måste jag försöka se om jag hitar en annan sak nånstans, vore bra att ha med det mesta ner till skåne i helgen så att jag inte behöver ta så mycket på tåget näst nästa helg.. :)
 
I eftermiddag ska vi åka till ikea och köpa lite möbler, håller ju på att göra om (möbelmässigt) i vardagsrummet, så mamma och pappa tog med sig våra vitrinskåp hem i helgen så nu får vi plats, så det blir inte allt idag, men det blir iaf en bit på vägen :D Kul ;)
 
Andreas ska röntga sin fot idag, så han slutar efter det.. mys.. ikväll ska vi ha en myig kväll, sista ensamma kvällen på fem dagar :O Vi åker ju till skåne imon, sen åker han hem på söndag och jag stannar där ända till onsdag nästa vecka.. hur ska detta gå? tihi.. Känns bra ändå att få vara lite hos mamma och pappa, jag behöver det nu.. tankarna över operationen går mig upp över huvudet och igår på bowlingen och inatt hade jag så ont i mina magnerver så jag skulle kunnat gråta.. orolighetstecken! så ska bli skönt att komma ner och prata av sig och tänka på annat! Men vill ju ha Andreas där också såklart!
 
Nehe, dax att kila..
 
Kram Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela