Välkommen!

Födelsedagen!

Publicerad 2012-09-25 13:55:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Eller ja, det firades ju dagen innan.. här kommer dom få bilder som togs, vi hade så fullt upp med att ha trevligt ;)
 
Stefan, Eriksson, mamma, pappa, Andreas och jag.. otroligt trevlig kväll :)
 
Andreas hade gjort en fin tårta till mig när jag kom hem från jobbet som vi skulle fika på :D Tack!
 
Och så stod det ett paket på bordet.. tihi.. blev såå glad direkt, förstod ju nästan vad det var i när jag bara såg paketet, formen, storleken ;) hehe.. men ändå är det alltid spänande att öppna paket.. man vet ju faktiskt aldrig ;)
 
Det allra bästa var ju att jag fick ett skrivet kort av Andreas, det stod högst upp på önskelistan hihi..
 
Och det Andra kortet var från min svärmor, som jag fick biopengar av! Tack!
 
Alla var lika spända som jag när jag öppnade paket ;) till och med Benny ;P
 
Eriksson kom med en jätte fin blombukett och tre trisslotter! Tusen tack!
 
Stefan kom med tre trisslotter han också, det tackar jag för det med! :D
 
I Paketet från Älskling och föräldrarna låg det som jag misstänkte :D Super fint! Snacka om att bli Glad! TACK ännu en gång, vet inte hur många gånger jag tackat! :D
 
Inte nog med allt detta, men på min födelsedag innan jag skulle till jobbet så bad Andreas mig gå och hämta en öl till honom, vilket jag blev lite sådär över att han skulle ha det mitt på dagen, men han var sugen sa han.. så visst.. när jag kommer ut i förrådet så står det ett stoort paket där.. hihi.. mysiga sambo!
 
Vet inte ännu vart han gömde detta, jag var ju och tjuvtittade i förrådet tidigare på förmiddagen!
 
Det roligaste var ju hur dom slagit in det, hihi, pappret hade tagit slut.. men färgerna matchade ju iaf ihop :D
 
Fick en känsla av vad det kunde vara i detta paketet också när jag såg det, men kunde inte tro att det var sant, så tänkte att han nog bara drev med mig.. inte kunde jag väl både få ett dyrt klot OCH en dyr väska.. trodde han försökte lura mig på något sätt.. men ikke.. mycket riktigt, i det låg det en bowlingväska.. jag blev så glad så jag gick runt med världens största leende hela tiden sen.. underbara Andreas! TUSEN tack! Älskar dig!
 
Så äntligen har jag en riktig väska att ha mina klot i.. och ett nytt klot.. tyvärr var det ett jack i klotet som inte var så snyggt, så vi får se vad leverantören bestämmer sig för att göra, jag hoppas ju att vi hinner borra det innan jag ska opereras så jag hinner testa det lite :D
 
Väskan testade jag igår när vi var nere och bowlade och den var kanooon :D
 
Tusen tack till er som var och firade mig lite <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela