Välkommen!

Förvirrad eller vad?!

Publicerad 2012-09-05 13:12:23 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Haha... och hur kunde mobiolen hamna underst i en reklamhög? Aja.. så kan det gå.. ;)
 
Denna gången letade jag ju inte efter den samtidigt som jag håller i den.. annars är det en klassiker för mig.. jag går och pratar i min mobil samtidigt som jag letar förbrillt för att hitta den, innan antingen jag själv eller den jag pratar med (oftast mamma) kommer på att jag har den ju och pratar i..
 
Haha.. är man förvirrad eller är man? ;)
 
Nu ska jag ner till netto snabbt och inhandla lite potatis till dagens middag.. sen ska jag snabbt hem igen och bara vila.. även om jag känner mig piggare så behöver jag ju vila, ska föröska att inte ta ut mig för snabbt denna gången, jag brukar ju lätt göra det annars när jag börja bli lite friskare..
 
Men ikväll ska jag faktiskt till bowlinghallen.. är möte ikväll, mitt första möte i klubben så känner att de kanske är bra att gå dit? Om inte annat för att komma ut och träffa lite folk..
 
I helgen blir det jobb.. då bara SKA jag vara frisk och inget nytt ska hoppa på mig! Så jag ber er alla bakterier.. håller er på avstånd!!!
 
Puss o Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela