Välkommen!

Hjärtstillestånd... Se upp för stegar!

Publicerad 2012-09-10 19:15:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Står ens sambo ute i förrådet och jobbar.. ska man inte bara låsa upp med nyckeln och öppna.. det kan stå en stege mot dörren som kommer farande.. puh..
 
Fick hjärtstillestånd kändes de som.. shit.. vad rädd jag blev.. det bara kom en stege farande mot mig, som tur var, FÖR EN GÅNGS SKULL så hade jag reaktionen med mig och hann upp med handen och fånga den stora stegen som kom farande mot mig.. Andreas blev nog lika rädd han..
 
Haha.. så kan det gå.. ingen av oss kom ju till skada iaf.. men AKTA er för stegar som kommer mot er i full fart.. det kan nog göra rätt ont och få en sån stege i huvudet och ansiktet.. se upp ;)
 
Ett litet varnings inlägg bara :P 
 
OM det nu är så att kanske din sambo också stänger in sig i förrådet för att renovera ;) Hehe.. men jag ÄLSKAR honom lika mycket för det, även om han kunde tänkt på att jag skulle öppna dörren, för de viste han ju egentligen eftersom han bett mig komma ut :P haha
 
Han är underbar!
 

Kommentarer

Postat av: Eriksson

Publicerad 2012-09-10 20:48:34

Brukar ju betyda otur att gå under stegar , men du klarade dig denna gången :)

Svar: Hehe jaaa, men jag gick ju inte under den iof.. fick den över mig. .haha räknas de tro? :P
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela