Välkommen!

Idag känns det lite bättre

Publicerad 2012-09-05 10:42:15 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!


Tror nog att det känns lite bättre i halsen idag.. :) Hoppas hoppas hoppas nu att pecillinet hjälper..
 
Sitter och tittar på house... som vanligt igår kväll så somnade jag till det när jag tittade med Andreas, så istället ser jag avsnittet nu :) hihi.. när det är slut så ska jag nog göra mig iordning lite..sen skriva upp veckans matesedel.. jag vet, det är onsdag idag.. men har ju inte direkt haft tid och ork och dessutom blev vi klara med listan igår.. men idag ska den skrivas på tavlan, så då får ni se de, blir lite nya maträtter denna veckan.. spännande.. ;) ... eller vi ska iaf göra rotmos vet jag, vilket jag aldrig gjort själv innan.. resten får ni ta del av senare!
 
Nu var visst avsnittet slut.. och klockan är tjugo i elva.. så det är hög tid att gå och ta av sig nattlinnet och sätta på mig lite sköna myskläder istället tror jag :)
 
Hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela