Välkommen!

Inget fel (?)

Publicerad 2012-09-18 15:55:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Känns som jag tappat de här med att uppdatera här.. men de kommer väl ;)
 
Glömde säga härromdagen att det gick bra med Andreas fot, fick tid till röntgen så vi får väl se när det blir.. annars var det inget fel (?) Varför har man så ont när det aldrig är nåt fel? Eller är läkarna för lata för att kolla upp?!
 
Har själv fått det där svaret såå många gånger.. Det är inget fel.. nu några år senare sitter jag här men en fotvärk som gjort att jag inte kan gå rakt på foten och väldigt ofta får smörja med smärtlindrande gel, sjukgymnast (behandlingsbadet) 2 ggr per vecka och prat om operation.. men under många år sa dom "det är inget fel"..
 
På tal om det, på måndag ska jag till min ortoped igen efter en sommar med träning.. för att se om det hjälpt eller om vi ska prata om operation.. för mig är det andra alternativet som jag övervägt att skippa, nu är det istället övervägning att be om operation till och med.. mina snea steg jag går idag har gjort att jag nu börjar känna i knä och höft också.. snart kommer det väl till ryggen (redan börjat liite) och det vill jag inte.. vi får se på måndag vad han säger..
 
Idag är läget lite mer under kontroll här.. men är väääldigt trött, men har iaf varit på lönesamtal idag och det gick ju bra :) Dock väligt snabbt, det tog knappt tio minuter haha..
 
Väntar på att Andreas ska komma hem, dock ska han självklart jobba över igen så han kommer väl nån gång mellan sex o sju.. :(
 
Läängtar till helgen, då kommer min kära mor och far <3 Mys!
 
Nee, om man ska ta och kolla igenom lite foton och börja sotera? Samtidigt som det flödar lite musik ut högtalarna? Hmm.. det tål ju att övervägas.. ni lär märka när jag börjar sotera ;)
 
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela