Välkommen!

Inte hunnit..

Publicerad 2012-09-10 11:02:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag lever ;)
 
Har bara inte hunnit uppdatera något över helgen, det har gått i ett och sen har jag ju jobbat både lördag och söndag kväll, så har bara haft förmiddagarna här hemma..
 
I Lördags var vi ute och åt med Stefan innan jobbet.. och igår plockade vi här hemma innan det var dax för jobb igen!
 
Nu tänkte jag snart köra iväg och handla lite.. kvällens middag blir nämligen Helgrillad kyckling med potatisgratäng och sallad.. så jag behöver lite grädde och potatis och så.. ska även passa på att köpa lite äppel, blev galet sugen på äppelpaj ;) hehe.. får se om det blir idag eller när det blir.. det får vi se..
 
Sitter och pratar lite med underbara Caroline på facbook.. förhoppningsvis ska jag dit och umgås lite på onsdag innan tandläkaren.. vi får se.. jag hoppas på det <3
 
Hittade alla gamla bilder som jag haft på en extern hårddisk igår när vi soterade.. så nu kommer det kanske lite gamla bilder och så här.. ;) Det hoppas jag att ni kommer att gilla ;)
 
Nu är det dax att jag beger mig.. uppdaterar kanske mer senare!
 
Puss
 
Två unga tjejer, tiden man var ung och dum ;) haha.. men en riktig härlig tid.. när vi kunde hålla sams iaf.. (det var ju som syskonkärlek och mycket gräl ibland, men alltid bli vi sams) Glad att jag har dig och din Familj Caroline!
 
 

Kommentarer

Postat av: cacca

Publicerad 2012-09-10 11:32:57

ja herregud det var en gammal bild, vi är glada att vi har dig och Andreas i vårat liv oxå <3 du betyder mycket för mig kram på dig vännen....

Svar: Hehe, ja den är inte ny den bilden inte ;) De var tuder det.. att "smygröka" bakom elhuset ;) hehe.. eller jöka på lekparken... hehe.. mycket minnen!
Fantastiskt! Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela