Välkommen!

Jag 2009!

Publicerad 2012-09-21 13:13:00 i Här är jag!

 
Vid mamma och pappas damm/bassäng ;)
 
ute på prommenad med Bruno!
 
Fått en blomma, när jag hade kalas tror jag!
 
Bowling med Jenny, det var innan man började träna de, haha lite skillna på spel nu kan jag lova ;)
 
 
På min födelsedag!
 
Jag o kusin Sara!
 
Jag helt enkelt ;) och min farbror i bakgrunden..
 
Jag med pappas Motorcykel!
 
Underbara pappa och jag på pappas mormors (Agnes) begravning :(
 
En glad Tess!
 
Minigolf med David!
 
En läsnades Tess, de ni.. de trodde ni inte om mig va? ;) häör i Niklas stuga!
 
På stationen, på väg mor Stockholm!
 
Efter Melwins dop!
 
Jag med nån efterätt, som jag minns var väldigt uppskattad och god, men jag kan fan inte minnas vad det var för något? Hehe
 
En Tess helt enkelt ;)
 
Bland alla motorcyklarna när vi var på barncancer dag i Kalmar, alla anhöriga eler barn med cancer fick möjlighet att åka motorcykel! Mycket uppskattat!
 
Haha såhär kan man också ligga och lata sig ;)
 
En sjuk Therese som här sitter och väntar på att tvätten skulle bli klar!
 
 
Det gör lite ont, vad som har hänt med min kropp, kanske kan detta inspirera mig.. vill tillbaka!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie och bebis i Oktober

Publicerad 2012-09-21 13:47:26

Wow snyggt hår du hade när det var svart och blont .. Riktigt snyggt...

Svar: Vad kul att du tycker det! Tusen tack!
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela