Välkommen!

Jag ÄLSKAR er!

Publicerad 2012-09-18 16:37:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Min fina moster Anna och hennes fina man Micke.. älskar er!
 
Finns inga goare människor! Ni ligger mig varmt om hjärtat, precis som era underbara döttrar!
 
Ni är GULD världa!
 
Här kommer lite foto på oss från Mickes 30-års fest.. en fest att minnas, iaf det jag minns.. haha.. det var visst nån som gillade att få mig liiite berusad *skrattar*
 
Ännu roligare var der ju på natten när jag ligger och spyr på toa, detta blir jag än idag "mobbad" för.. och Micke ännu fullare (?) säger lite saker om mig som nu ligger deckad på min luftmadrass, bästa är att det finns på film, det är sånt här man skrattar åt i efterhand <3
 
Vi hade verkligen jätte kul allihop, tror även det var första gången jag var riktigt full med mamma och pappa och bror i mitt sällskap.. men ack så kul vi hade :D
 
Tror allt att dom blev lite besvikna att jag inte drack på deras kräftskiva iår (som ändå var mycket trevlig) tihi ;) Jag var ju inte direkt kry, men deras fester alltså.. dom kan verkligen det här med att festa..
 
Året är 2006 ;) Titta och njut..
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela