Välkommen!

Jag drar mig för det..

Publicerad 2012-09-28 10:06:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Vill bara sitta inne och slappa och fixa saker här hemma, men måste ju ner  på stan som jag skjutit på hela veckan typ.. är saker jag måste fixa nu innan vi åker i eftermiddag.. är väl kanske lika bra att ta allt det nu direkt så att jag slipper fundera över det sen? Hmm.. man ska bara få tummen ur också ;)
 
Det märks att jag inte är på topp, har inte ens börjat skruva möblerna ännu som vi köpte igår.. finns ingen ork.. blä, det är riktigt illa..
 
Denna förkylningen tar knäcken på mig..
 
Men jag har iaf duschat och fixat iordning mig så jag har kunnat packa ner det också, bara plattången som ska svalna sen har jag nog allt med.. skönt det.. men jag har ju iaf fem timmar till på mig innan Andreas slutar hehe.. så jag ska nog hinna, även om jag alltid blir stressad när vi ska iväg..
 
Nehe, på med lite kläder och iväg och fixa ärendena.. så kan jag plocka här hemma och sitta vid datorn senare!
 
Ha de gott så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela