Välkommen!

Kan inte sova..

Publicerad 2012-09-21 05:50:00 i Kärlek är vackert!


Andreas ligger bredvid mig och andas sina djuuupa andetag, mysigt! Fast samtidigt väldigt frustrerande, varför kan inte jag sova sådär gott för?! ;)

Igår kväll var de katastrof, tårarna bara rann och rann, det gick liksom inte riktigt att få slut på det, men Andreas famn var varm som alltid <3

Men idag blickar vi frammåt, idag är en ny dag som kommer att bestå av städ, shopping, bowling, matlagning och vila.. Sen kommer ju mamma och pappa ikväll <3

Har en oroskänsla i magen.. Men varför?!

Ska ta min älskade i handen nu och iaf försöka vila ögonen lite ... Funkar alltid nästan då jag håller hans hand, eller han min <3

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela