Välkommen!

Nu var de fixat..

Publicerad 2012-09-28 13:18:57 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Puh, de tog tid.. kört runt och letat som en galning efter en sak, till slut blev det i den affären jag började i typ.. haha.. typiskt mig ;)
 
Men nu är allt fixat iaf och allt är klart för helgen.. skönt..
 
Inta lite förda kanske innan jag börjar mig på hemmet.. kan ju försöka göra så mkt som det hinns med här hemma, så slipper Andreas ha alledes för mycket när han kommer hem på söndag.. ;)
 
Kan inte ni göra mig en tjänst? Min blogg visas ungefär 100 ggr om dagen.. dock samma personer många gånger, men kan ni inte skriva en rad om vilka ni är? Vore ju kanon skoj att veta ju?! :) Gör det vettja, så har ni gjort mig glad idag ;D
 
Nu ska jag värma mig lite paj och äta, sen  köra igång här.. gäller att hålla igång, för börjar jag slappa så blir jag trött, så då lär jag ju inte orka köra sen hehe.. denna teppta näsa och förkylning gör mig galen.. hoppas innerligt att det försvinner snart så man kan känna sig pigg igen!
 
Ha de gott så länge så hörs vi när vi hörs och ses när vi ses :)
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela