Välkommen!

Ojoj...

Publicerad 2012-09-26 07:53:00 i Partybilderna du inte vill missa!

 
Vilken utekväll i Stockholm, helt crazy, men sååå jävla kul.. detta var en riktig fest vecka i sthlm.. här får ni bilder från en kväll.. otroligt så lyckat, vilken skillnad det var att gå ut på en gay-klubb mot vanligt uteställe.. jag ÄLSKADE det <3
 
Bilderna är från 2009! Helt galen sommar!
 
Underbara David och jag ;)
 
Älskade bror och David <3
 
Jag och Fredrik! Shit vad kul vi hade! Haha.. och NEJ, det var ingen kärlek där som så många har trott under åren, så lika bra att göra det klart från början denna gången!
 
Brossan och jag <3
 
Jag och Per!
 
 Underbara bror!
 
Jag!
 
David och Fredrik!
 
Mupparna! hihi
 
Emil och Per!
 
På tunnelbanan!
 
en helt oförglömmlig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2012-09-26 08:14:09

Ja herregud vilka bilder!!! Jag bara ler! Snygg superman ;) Emil ser så full ut hahaha
Hoppas vi kan göra om det.
Saknat dig så de senaste åren. Har inte varit så kul efter det.
Kram

Svar: Hehe aaa visst är det härliga bilder! tihi... aa suuuperman, de är Emil det ;) hehe.. haha Emil var nog rätt så full. skrattar, men kul hade vi det :D
Ja nån gång måste det väl göras om får vi hoppas, struligt nu när vi inte har semester bara.. hmm men nåt ska vi nog kunna komma på ;)

Aw, vad söt du är.

Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela