Välkommen!

Otäck känsla..

Publicerad 2012-09-17 18:36:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Jag känner mig just nu väldigt konstig i mitt lilla huvud.. ungefär som när man tagit en sömntablett och ska sova, även om jag inte gjort det..
 
Febern har pendlat upp och ner hela dagen och jag känner mig allmänt förvirrad och trött.. kanske inte ens minns imon att jag skrivit detta :O
 
Sitter och väntar på Andreas som alledes strax kommer hem från jobbet.. blev inte så mycket bloggande idag som jag hade trott, men orken har inte funnits där..
 
Allt bara snurrar, men känner mig inte febrig förtillfället.. skumt.. inte fått behålla nån mat idag heller.. de gör ju sitt det också såklart..
 
Nehe nu ska jag inte svamla på här.. nu ska jag vänta på min kärlek.. nämligen Andreas <3
 
kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela