Välkommen!

Otroligt vad lite skillnad kan göra stor förändring!

Publicerad 2012-09-05 11:36:00 i Här är jag!

Det är ju sanslöst egentligen, vad två hårnålar, lite hårspray, fondation och ett svep med lite mascara kan göra.. nu ser man ju ut som en människa ;)
 
Missade att ta bild innan.. men tog nu iaf.. nu strålar det ju inte "jag är sjuk" om mig.. haha.. skönt att kunna fixa sig lite iaf.. :) man känner sig ju atomatiskt friskare också.. tihi.. det är vad jag gjort sen sist jag skrev, en timme sen snart, har bara slappat, bytt om, spelat lite på telefonen och slängt på lite smink (vilket var så lite så de tog knappt 3minuter skulle jag tro)..
 


Ätit en bit pannkaka har jag gjort också, det glömde jag ;) hehe..  testade ny frisyr idag också som ni kanske ser.. fönade nämligen håret åt "fel" håll igår kväll när vi hade duschat.. just för att jag skulle se om det gick att lägga åt andra hållet..
 
Nu ska jag gå och skriva matsedel..
 
Uppdaterar med bild sen när den är färdig!
 
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela