Välkommen!

Satan i gatan.. idag ska vi vara happy!

Publicerad 2012-09-14 13:31:29 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag glömde pajen! Haha.. ställde in två pajer i ugnen.. för en timme sen typ, nu kom jag på att dom stod där.. inte lätt när man är förkyld och inte känner doften så bra haha.. men jag hann precis, de blev iaf inte svart.. :P
 
Däremot är nog äpplena lagom mjuka nu.. hmm.. för dom som vill ha mjuka öppel förståss, vilket jag INTE vill ha, men alltid får.. nån som vet hur man gör så att dom blir krispiga i pajen? :P
 
Nu kommer snart Andreas innanför dörren skulle jag tro.. det känns så ;) Då blir det att åka till apoteket och statoil och sen åka och handla nånstans till kvällens mat.. efter det ska jag hem och vila, är totalt slut.. febern åker upp och ner..
 
Nu ska vi inte gnälla, nu är ju jag på bra humör egentligen :D hehe.. det går upp och ner det också i samband med febern.. men varför deppa när man kan vara happy? Jao.. nu bestämmer vi det, nu ska alla vara happy, för nu är det helg.. haha
 
Helg ja.. det innebär en cola ;) haha.. gott.. beroende? neeejdå.. Men Caroline, den jag köpte i nybro härromdagen är inte öppnad! hehe.. de du ;)
 
Är ju faktiskt glad idag att värken inte är lika illa som dom andra två dagarna, idag kan jag ju vara uppe :D Det är en befrielse!
 
Nehe ett ryck nu och slänga in en maskin tvätt kanske..
 
Kram på er
 
 
 
Glöm nu inte.. idag ska vi vara happy ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela