Välkommen!

Snabb uppdatering..

Publicerad 2012-09-13 08:47:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Snabb uppdatering nu medans dom starka tabletterna har lite värkan..
 
Ligger nerbäddad i ett mörkt sovrum och har sååå ont.. natten har varit hemsk, dock fått sova lite mer än natten innan iaf.. eller timmarna kanske är desamma men inatt har jag sovit "skönare" och inte med lika mycket oro när jag väl sovit..
 
Denna värk gör mig totalt galen.. blir de inte bättre här snart så får jag nog ta kontakt med läkaren och se om det finns nåt jag kan ta mot värken, eller om jag kan ta en extra tablett av mina starka tabletter.. det börjar bli outhärdligt :(
 
Blir ledsen och besviken på att jag ska ha så ont och då gör det ännu ondare :(
 
Idag på morronen fick jag be Andreas ge mig värktabletter.. men när han gav mig glaset med vatten kunde jag knappt hålla det, skakade så mycket pga smärtan.. nu är det lite bättre, men lååååångt ifrån bra..
 
Inget jobb ikväll.. vilket gör mig ännu mer frustrerad att behöva ringa och sjukanmäla mig.. men är totalt slut.. max 5 timmar sömn sammanlagt på 2 dygn gör ju inte värken bättre..
 
Nehe nu klarar inte mina ögon mer.. blir bara korta stunder jag orkar "ligga med" datorn..
 
Hoppas ni har en fin dag där ute!
 
Kraaam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela