Välkommen!

Sorry för dålig uppdatering..

Publicerad 2012-09-17 11:24:09 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Inte haft orken och tiden (?) att blogga riktigt.. men idag känns det annorlunda, plus att jag är febrig så idag blir inte många knop gjorda..
 
Igår firade vi 2,5 år.. jag och min underbara pojkvän <3 Helt underbar kväll hade vi.. med tre-rätters-middag, massa tända ljus och fina blickar mot varandra.. massa kärlek med Andra ord.. mer om det kommer lite senare, ska lägga in bilder och så som ni ska få se!
 
Sitter just nu och väntar på att Andreas ska höra av sig, han är på vårdcentralen nu med sin onda fot som blivit värre igen.. (kanske inte konstigt efter två matcher i helgen) men ändå, så ont ska man inte ha.. det är ju som med min fot.. men han har försökt komma till läkare förra veckan, men dom ville inte ha dit honom typ? Suck.. denna sjukvård.. eller aa dessa vårdcentraler rättare sagt.. men idag iaf så fick han komma dit efter mycket om och men, så vi får se vad läkaren säger om dom skickar honom till röntgen eller så..
 
Nehe ska ta och se klart houseavsnittet som jag somnade till igår kväll ;)
 
Uppdaterar mer senare!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela