Välkommen!

Trött trött trött...

Publicerad 2012-09-12 14:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det gick väldigt bra hos tandläkaren idag :) Weeiii, helt smärtfritt typ.. *glad*.. nu har jag bara ett hål (som dom såg just nu) plus en tand som ska dras ut.. hoppas hoppas de inte kommit fler hål nu, vilket de säkert har.. mina tänder är ju inte dom hållbaraste :( tyvärr
 
Blev lite mer än en timme hos Caroline med familj :) Mycket trevligt.. som alltid.. bara fika och snacka skit typ :) Får bli en längre stund nästa gång!
 
Nu är jag väääldigt trött.. funderar på om jag ska sätta igång nån maskin tvätt och sen lägga mig och vila.. så jag orkar med att träna sen ikväll..
 
Har inte mycket mer att säga just nu.. orkar inte skriva, för trött.. hehe.. men ha de fint mina vänner så kanske vi hörs senare!
 
Kram
 
 
Hehe oj vilken gammal bild.. den bjuder jag på ;) Är från 1999 tror jag ;) tihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela