Välkommen!

Typiskt!

Publicerad 2012-09-20 12:56:54 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Aha då skulle man iväg och träna idag, igår fick jag denna hemska mens, tänkte inte mer på det, förrens nu då jag kom på att jag inte får träna då ju.. så de var bara att ringa och avboka.. Tyyyyypiskt!!
 
Istället blir det massa tvättat här hemma.. och lite smått som plockas med inför helgen.. ska ta och kamma igenom min älskade Tessie också, hon behöver badas.. nån som känner sig manad? ;) hehe
 
En riktig nyttodag idag med andra ord :) Det behövs det också, plus massa slappande, så förhoppningsvis min förkylning kan försvinna, denna rinnande/teppta näsa och trötthet får gärna lämna vårt hem NU och åka till nån bättre behövande ;)
 
Hehe Roxette strömmar ur mina högtalare i köket.. rätt bra musik måste jag säga ;)
 
Andreas fick tid igår till röntgen, redan nästa vecka.. kan dom verkligen vara så snabba? hehe.. tummen upp för det ;)
 
Nee, nu är tvätten klart, så ska gå och sätta igång en torktummlare, så jag hinner en maskin till sen.. myyyycket tvätt, vart kommer allt ifrån typ? och Varför är det nästan bara tjejkläder? Hmm... ja jag undrar då de ;)
 
Ha de gott så länge så hörs vi!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-09-20 13:01:05

Surt att inte kunna träna nu när du väl blivit piggare. Men varför får du inte träna?

Svar: Man får inte träna i deras bassänger med mens, stod på första remissen man fick när man börja.. så lika bra att lyda det..
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela