Välkommen!

Uppe med tuppen..

Publicerad 2012-09-26 06:48:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Gäääsp.. trött trött trött, men uppe ändå.. dom kommer nämligen och ska spola avloppen här idag.. nån gång under dagen och man vet ju aldrig när, så lika bra att gå upp..
 
Sitter och äter frukost.. sen ska jag göra mig iordning, sen bara sitta och vänta och se om dom kommer.. ska vara hos tandläkaren vid tio med, så åker väl strax innan halv.. efter det blir det nog stan en runda och fördriva lite tid tills jag ska vara på jobbet vid två på möte.. sen är det dax för bowling ikväll! Fullt upp med andra ord!
 
Ungefär så ser min dag ut.. vad ska ni läsare göra idag? Skriv en kommentar vettja ;)
 
Nu ska jag äta upp mina flingor med mjölk och sen gå och ta på mig lite :)
 
Hoppas ni får en fin dag, ska uppdatera med bilder här också nu så ni vet ;)
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela