Välkommen!

Bara en vecka kvar :(

Publicerad 2013-04-04 16:02:22 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det gick nyss upp för mig att det bara är exakt en vecka kvar idag till operationen, fick ont i magen och lite ångest-känsla.. bort bort bort dumma oro!!!
 
Hade fått ytterliggare ett paket med posten idag.. roligt värre.. och fiiint! Ska ta lite foto när jag har tid och visa er vad jag fått hem igår och idag <3
 
Väntar på att Andreas ska komma hem från jobbet.. vilket han nog gör om bara en lite stund.. då blir det kaffe och smörgås, sen ska det handlas lister, färg och lite annat smått.. sen drar det igång med arbete igen.. får se om jag behöver följa med och handla, är rätt så slutkörd efter denna dagen, men vill Andreas gärna ha sällskap så följer jag såklart med, jag kan ju inte direkt göra mycket nytta och hjälpa till precis.. :/
 
Fan vilken ångest jag fick nu.. tur att älskling snart kommer hem, känner hur det rusar i kroppen och min andning ändras.. BOOOORT ångest BOOOOORT!!
 
Nehe ska ta och svara på lite kommentarer istället så jag får annat att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela