Välkommen!

Det blir träning i morgon igen :D

Publicerad 2013-04-08 17:11:15 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det var så skönt att komma iväg och träna för jag kunde koppla  bort min ångest och oro lite grann, så jag frågade faktiskt om det fanns någon tid ledig i morgon och det fanns det vid 10.30, så då ska jag dit och köra ett pass igen :)
 
Så skönt att ha en förstående kontakt på badet.. synd bara att det är sista gången för mig på onsdag och sen går hon i pension.. men dom verkar alla vara bra där och dom alla vet vem jag är, så ska jag börja igen om ett par veckor så kommer jag ju få nån bra iaf :)
 
Andreas är och bowlar och ska sen köpa lister så jag är hemma själv en ett tag till.. sen tror jag att vi ska sätta igång och börja måla ikväll..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela