Välkommen!

Får inget gjort...

Publicerad 2013-04-10 19:42:47 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Fan jag får INGET gjort.. går runt här som en yr höna och försöker koncentrera mig på att andas normalt, gränsen till hyperventulerar hela tiden.. åååångest!
 
Ska försöka sitta still och se halv åtta hos mig nu, sen ska jag ta mig ork och hoppa in i duschen snabbt innan Andreas kommer hem.. ska packa ihop sakerna jag ska ha med tll sjukhuset också, nalle och ägg måste naturligtvis med, även nässpray och astmaspray då jag brukar teppa igen rejält när jag blir ledsen..
 
Spyr och Spyr men har inget att få upp.. fan.. kan man hoppa av allt nu i sista sekund?! Trött som ett as också.. då kanske man kan få sova inatt? Men man ska inte ha för höga förhoppningar :( Jaaa, jag klagar, men jag tycker jag har Rätt till att klaga, jag är faktiskt ganska så glad ändå trotts allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela