Välkommen!

Finaste brev jag någonsin fått!!

Publicerad 2013-04-12 10:46:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Fick mail av Elin idag.. ett mail som hon hade tänkt skicka med post men ville göra mig glad nu! Kommer dock få brevet skrivet också, så att jag kan spara det! Kan inte förklara hur glad jag är, så otroligt fint skrivet och jag började gråta av att det var så vackert! Så många fina ord! Jag ska dela med mig till er också..
 
 
"Ett kärleksbrev av lite annorlunda betydelse.

Hade tänkt göra på ett helt annat sätt. Men ville göra min fina vän glad nu när du precis opererats.
För en finare vän finns inte. En vän som bryr sig om alla och tycker om att visa det. En vän full med kärlek både till vuxna och barn. En vän med massor av värme.
En vän som kan vara den där extra vuxna som bryr sig och som finns där när ett litet barn behöver det. Och som har en så enorm kärlek till barn.

Tror du förstår vad jag vill med detta:)
Vi vill såklart att du blir fadder till denna lilla skapelse <3

Vi hoppas och tror att du mer än gärna ställer upp på det.

Många kramar <3"

 

 

Detta var väldigt kul.. och självklart vill jag bli gudmor till denna underbara skapelse! Lite komiskt för innan jag visste att Elin ens var gravid så pratade Andreas och jag om att jag har två gudbarn som jag älskar något enormt och är nöjd med det och vill ge all min tid till dom så fler skulle jag inte tacka ja till om någon skulle bli gravid och fråga, iaf inte förren Isac och Mollie växt upp lite.. OM inte Elin får ett barn till och skulle fråga.. och titta nu är hon gravid och dom vll ha mig som gudmor <3 Jag finner inga ord, jag är så lycklig!


Det absolut finaste brev jag fått! Tack vännen, du är fantastisk!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela