Välkommen!

Härlig dag!

Publicerad 2013-04-29 14:23:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

En härlig förmiddag har spenderats med Elin och Lowa.. snackat massa skit, lekt och ätit spagetti och köttfärsås som jag började laga idag på morgonen.. blev lyckat :) Elin var snäll och klippte mig lite också, så nu har jag kort under på ena sidan igen så jag kan sätta upp håret lite snyggt, lagom till konfirmationen till helgen <3
 
Nu sitter jag i soffan och slappar till lite skilda världar.. är rätt så trött om man säger så, så de var skönt att bara gosa ner sig här en stund..
 
Ska nog ta och dra på mig en filt och slappna av en stund.. så jag kanske har lite energi när Andreas kommer hem <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela