Välkommen!

Idag blir det en hemma dag!!

Publicerad 2013-04-18 07:55:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja, idag ska jag nog inte ut nånting på dagen.. ska bara vara hemma och ta det lugnt och plocka lite.. foten och magen behöver vila.. dock ska vi till Ikea sen när Andreas slutar och byta lite saker och köpa gång-gärn tror jag..
 
Ska snart ta och börja tömma skrivbordet och så inne i rummet, för ikväll så ska projekt bio-rum påbörjas.. ska bli intressant!
 
Klubbmästerskapet gick verkligen inte som förväntat igår så det lägger vi bakom oss nu..
 
Som sagt, idag på dagen så blir det bara att plocka här hemma i den mån jag orkar, blev rätt slut igår efter dom tog 7 rör blod av mig, så det får nog bli lite blodpudding idag också för att få lite extra järn.. tur att jag tycker det är så gott <3
 
Vad händer i helgen gott folk?!
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela