Välkommen!

Ingen ork..

Publicerad 2013-04-24 20:21:16 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Fan får inget gjort idag alltså.. jävla huvud.. är helt slut.. och kollar man vad jag har att göra imon och på fredag så blir man ju ännu tröttare.. haha ska nog ta och stänga igen min kalender ;)
 
I morgon ser dagen ut såhär...
10.15 - En tjej kommer och hämtar saker hon köpt
13.00 - Träna
14,30 - Kirurgen
Ska även börja skriva matdagbok på allt jag stoppar i mig i morgon och så ska jag kontakta ortopeden angående min sjukskrivning..
 
På fredag ser det ut såhär..
09.30 - En tjej kommer och hämtar saker
Skriva matdagbok
Middag och spel med Eriksson
En till tjej kommer och hämtar en sak
Andreas ska på styrelsemöte..
 
Så min planering känns rätt full.. hoppas hoppas hoppas verkligen huvudet mår bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela