Välkommen!

Inredning!

Publicerad 2013-04-25 07:33:05 i Välkommen hem till oss!

Lite mer inredning av det vi fått upp i lägenheten.. snart snart snart kaske jag kan visa er hela vår lägehet.. vem vet ;)
 
Denna UNDERBARA tavla fick följa med mig hem från skåne sist vi var där.. jag blev tokkär och visste direkt vart jag ville ha den.. dagen efter kunde jag inte släppa att jag blev så kär i tavlan så vi fick åka in till köpcentret igen och köpa tavlan.. Andreas var mycket osäker måste jag säga, men nu när den är på plats så tycker även han om det <3 Tur att han litar på mig med detta med inredning, även om idéerna i hans huvud kanske inte alltid låter så bra, så blir det ju faktiskt bra till slut..
 
Tavellisterna i sovrummet har tagt sin nya plats och det blev kanon.. var ju tvungen att flytta om lite för TVn skulle få plats på väggen..
 
"Facken" i hallen har jag redan visat er men här kommer en bild på alla tre facken.. frågan är bara, vad ska jag hitta på som passar in i det tredje lilla facket?! Hmm..
 
Och sist men inte minst för detta inlägget så har tavlorna på mig och Andreas också fått ny och bättre plats!
 
Det är så grymt skönt att komma iodning så ni kan inte förstå.. tar nog lite fler bilder under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela