Välkommen!

Nu får dom gärna vakna!!

Publicerad 2013-04-02 08:45:21 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ligger här vaken och har gjort en bra stund nu.. Andreas och mamma verkar sova gott ! Tihi

Idag ska vi färga mitt hår och kanske ut och handla lite.. Sen när pappa kommer från jobb så ska nog han och Andreas börja lägga golv :)

I morgon åker vi hem igen, längtar hem faktiskt, hem och få ordning lite grann :)

Nu ringde min kontakt från Behandlingsbadet, skulle varit där i morgon men eftersom vi är i Skåne blir det lite svårt, så jag ringde till deras telefonsvarare härromdagen så nu ringde hon upp och jag fick en tid att träna på torsdag istället :D utmärkt! Så de blir träning både torsdag och fredag :D

Ska se om Andreas tänker vakna till liv snart, kanske om jag myser ner mig hos honom? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela