Välkommen!

Och jag, jag är tidig som vanligt!

Publicerad 2013-04-05 13:18:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Haha här sitter man i omklädningsrummet på Behandlingsbadet.. Igen.. Tidig så allt är i sin ordning ;) tänkte att idag blir jag nog inte så tidig för jag skulle en snabbis in i affären innan, men jodå 20 minuter kvar tills jag får gå in i badet ;) tihi

Ikväll blir det spel med Eriksson, ska bli trevligt.. Var ju ett tag sen nu.. Hela ty två veckor? :P

Usch är så trött, kände inte alls för att åka hit idag kan jag säga, men nu känns det lite ner okey och när jag väl kommer i badet så kommer det vara jätte härligt :D

Andreas ska bowla efter jobbet så jag åker hem direkt efter träningen och plockar lite! Ikväll ska vi få mer iordning, men redan igår blev set en hel del plockat :)

Nehe, ladda för att hoppa i vattnet nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela