Välkommen!

Plock Plock Plock

Publicerad 2013-04-10 10:25:37 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag håller igång här hemma, allt för att tankarna inte ska springa iväg och paniken ska komma.. men ändå har jag ingen energi och ork, så allt känns jätte tungt att göra :/
 
Målat listerna en gång till, så tror det räcker med två målningar, får kolla det när jag kommer hem igen.. isåfall kan jag ställa undan dom listerna då och börja måla på nya.. vore ju skönt att få upp lister snart så vi kan få ordning här och börja med vårt nya bio-rum ;)
 
Sjukhuset på TV nu, så tar faktiskt och lägger mig på soffan och ser det en stund.. foten orkar inte plocka hela tiden, inte huvudet heller men det trotsar jag som vanligt, lite svårare att göra det med foten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela