Välkommen!

Snart dax för sjukhuset..

Publicerad 2013-04-25 12:10:05 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Nu är det snart hög tid att bege mig mot sjukhuset.. denna gången till kirurgmottagningen igen.. var där förra veckan också och lämnade 7 rör blod för prover som jag idag ska få reda på.. hoppas dom alla ser bra ut..
 
Ska på 5års kontroll efter min magoperation.. så får se vad dom har att säga, ska iof bara träffa en sköterska men ska ta upp detta med att jag går upp i vikt och kan äta mer.. vad det kan bero på.. det ska ju liksom inte gå om man inte äter super mycket och äter godis precis varje dag..hmmm.. sen får hon ta upp det med läkaren och se om det finns något att göra!
 
På förra återbesöket hade jag redan då gått upp lite, då ringde läkaren och ville ha det till att jag skulle äta sötsaker varje dag.. vilket jag inte gör och inte gjorde, men sedan dom var inne och kollade min magsäck via ny operation för att komma på varför jag spydde så mycket så hände de något, jag slutade spy lika ofta men har sedan dess bara gått uppåt..
 
INTE kul eller Ok efter en sån här operation!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela