Välkommen!

Vilken jobbig natt :(

Publicerad 2013-04-07 09:07:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Inte sovit många timmar inatt vill jag lova, har nog varit uppe och "sprungit" minst 10 gånger.. legat och vänt och vridit mig och försökt slå bort ångest.. suck.. så idag är jag trött kan jag tala om..
 
Vi ska snart bege oss mot Ikea för att käka lite frukost och inhandla ett skåp till hallen.. weeii, som jag längtat.. tror det kommer att passa perfekt <3
 
Andreas verkar rätt mycket piggare än mig iaf, men han kunde ligga kvar länge med mig i sängen och kramas iaf och det uppskattas vill jag lova, särskilt efter sånna här nätter..
 
Dörrarna ska vi få upp idag också, spännande värre, det kommer bli sånt lyft i lägenheten.. tur jag har en händig sambo ;)
 
Nehe om man ska orka sig in på toa och ta på sig ett ansikte kanske.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela