Välkommen!

Aaaaj..

Publicerad 2013-08-05 08:20:14 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Aaaaj, kan verkligen knappt gå på min fot, vad har hänt?! Troligen överansträngning.. visar väl egentligen på att foten inte är så pass bra skick som man vill tro.. SUCK!
 
Började igårkväll redan, var nästan tvungen att ha kryckorna igen.. hade hoppats på att de var bättre idag men inte mycket bättre inte.. lite bättre är det dock, så jag haltar mig fram iaf.. får bli att vila..
 
Hoppas jag kan åka till sjukgymnasten senare och träna iaf lite med de jag klarar av.. sen måste jag handla lite också så att jag kan laga lite mat till Andreas kommer hem ikväll!
 
Åhh jädrans fot, jag börjar tvivla mer och mer på att jag kommer tillbaka till jobbet nu den sista.. :( Fan fan fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela