Välkommen!

Blev en runda till sjukhuset idag..

Publicerad 2013-08-20 14:34:08 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Har ju haft ont i foten sen förra veckan och fått gå med kryckor, dock börjar det lätta lite grann nu men har fortfarande ondare än förrut och därav så tyckte sjukhuset att jag skulle komma in och träffa läkaren redan idag.. så det var bara att packa in sig i bilen och åka till ortopeden..
 
Troligen blödning i foten som gör att jag har så ont, de blir inflammerat av det och sen har troligen en sena eller nerv kommit ikläm av blödningen.. Inget att göra nåt åt utan det sjävläker på ett par veckor.. Suck
 
Verkar aldrig som att jag ska få komma tillbaka till jobbet.. Suck, sjukskriven två månader längre blev det.. dock ska jag ju börja arbetsträna, så ska ringa FSK om det i morgon och höra vad dom säger.. även berätta att jag ska utomlands, eftersom det nu blir under min sjukskrivningsperiod så måste jag ju ha tillåtelse från försäkringskassan..
 
Detta är en jävligt (ursäkta uttrycket) långdragen sjukperiod.. är ju helt galet vad lång tid det ska ta.. men men, jag får iaf börja träna i veckan igen tyckte läkaren, dock om jag gör för mycket belastning så det gör ont så ska jag hoppa över de övningen sålänge..
 
Aja, nu tar jag nya tag och tar mig igenom detta också, det kommer göra ont ett tag men det kommer bli bättre och det är ju faktiskt redan bättre nu än vad de var i slutet på förra veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela