Välkommen!

Bordet är uppe!

Publicerad 2013-08-04 15:43:54 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Äntligen, bordet är på plats och det blev över förväntan bra :D Helt underbart..
 
Vet ni vad som är ännu mer undrbart?! Nu har Andreas bestämt sig för att inte jobba ikväll, istället ska vi snart åka iväg med Eriksson och spela lite minigolf, sen ska vi (iaf Andreas och jag, Eriksson med om han vill?) åka och äta glass nånstans i solskenet.. riktig mysdag istället blev det..
 
Synd bara jag har sån huvudvärk, det känns verkligen att vi var ute i solen mycket igår och att det är soligt och varmt idag.. mitt huvud mår inte prima då direkt.. men men, det är bara att ta det för vad det är..
 
Imorgon ska jag förhoppningsvis till Caroline, om inte dom ska göra något speciellt, vi har nämligen bestämt på morgonen/förmiddagen men jag vill skjuta det till mitt på dagen typ, behöver vila känner jag efter denna varma helgen med mycket aktivitet.. dessutom säger min fot ifrån mer och mer igen.. inte kul alls, men antar att det inte bara kan gå frammåt hela tiden, sjukgymnasten varnade mig för detta sist, att rätt vad det är så kommer det att backa några steg om du har otur.. och visst, det är precis vad det gjort nu känns det som..
 
Nehe ska ta mig lite tabletter så jag orkar med att gå ut lite.. vi hörs när vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela