Välkommen!

Dagen började inte så bra..

Publicerad 2013-08-22 11:40:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Näsan teppt samtidigt som den rinner, jag fick ligga under två täcken men skakade fortfarande för att jag frös så förbaskat.. lyckades iaf somna om en stund och vaknade sen och svettades och frös.. trodde verkligen jag höll på att bli sjuk..
 
Men nu när jag kommit upp, fått lite nässpray, så känner jag mig mycket bättre.. ont i skallen och trött men det hör ju till vanligheterna.. och sen har jag en sjudundrandes mensvärk! Ajajaj det är INTE skoj.. så det var nog pga det som jag hade lite feber-tedens på morgonen.. jag brukar få det ibland, känner mig inte helt kry men vi får väl se vad som händer!
 
Med tanke på att jag fick den där roliga veckan (mens) igår så innebär de också att jag inte kan gå på min gyn-undersökning som jag skulle på i morgon, jag som verkligen försökt ställa mig in på det.. så fick ringa dom på morgonen och boka om tiden, då visade det sig att min läkare hade ingen tid ledig så jag får gå till en annan läkare.. vad ska man säga liksom? Det är viktigt att undersökningarna görs, men det känns INTE OK att behöva gå till en annan läkare.. Men jag får väl förklara vad läkaren förklarade för mig sist och att det gjorde väldigt ont på mig så dom får ta det försiktigt! Så får vi hoppas att det går bra!
 
Har även försökt få tag på försäkingskassan, måste ju se vad dom säger om min förlängda sjukskrivning plus att min kontakt måste ringa min chef så att jag får börja arbetspröva plus att jag måste berätta att vi ska utomlands, eftersom detta blir under min sjukskrivning nu så måste jag ju ha godkännande från försäkringskassan, hoppas verkligen inte det blir några problem, då vet jag inte vad jag tar mig till.. suck
 
Nu får det vara slut på sjukdommar, jag är grymt trött på alla telefonsamtal hit och dit, papper som ska skickas hit och dit, hjärnan som går på helvarv för det är så mycket att fixa med och oroa sig för, sjukhusbesök som ska fixas, träning som ska planeras in dom dagar jag mår OK.. jao det är massor som gör att huvudvärken också blir sämre för jag tänker för jävla mycket och är en orolig person.. blä!!
 
Träna skulle jag gjort idag.. men det lär det inte bli med denna mens-värken.. så får se vad jag ska göra istället, kanske orkar jag mig till stan iaf.. skulle dit idag och kolla efter en bra kalender tänkte jag.. men vi får se vad jag orkar..
 
Ikväll ska jag ha myskväll med mig själv här hemma, det blir att se lite TV och äta chokladpudding och dricka cola medans Andreas är på stan och dricker nån Öl..
 
Nu har jag skrivit av mig och nu ska jag släppa allt för idag och försöka koppla av lite istället..

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-08-22 11:59:12

Sånt håller man tyst om till fk ;)
Hoppas du känner dig bättre snart. kram

Svar: Njäe vågar inte riktigt det.. hehe.. man vet aldig om dom kollar upp och då kanske de blir problem när jag blir sjukskriven nästa gång om jag inte varit ärlig.. eftersom jag är sjuk så pass ofta så vågar jag inte äventyra det..
Jadå jag känner mig redan bättre.. lte trött och det bara.. men en dusch nu så är jag nog på banan sen igen..
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela